ای کاش  هنگامی که با تو سخن میگویم یک خدا داشته باشم مانند تو که هنگام سخن بامن یک بنده داری

ای وای !!!!چه بگویم از پسر فاطمه که  تا آخرین قطره خونش برای نماز جنگید

ای وای!!!!


ای کاش بازهم کوچک میشدم وبا خدای خود نیایش میکردم

ای کاش آرزوهای بزرگ به ظاهر کوچک  دوران بچگی را داشتم


و ای کاش تنها آروزی من  این بود:تا خدا را دارم هیچ نمی خواهم


و ای خدای من دستم را بگیر که بی تو هیچ نیستم 

وپناهی جز تو ندارم پس ای خدای من پناهـــــــــم باش